LarissaPenukar jenis kotak 100Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • masa pelepasan:2024-02-04 15:42:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:571
  • Penerangan pantas:

    Larissa,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling

Kandungan artikel

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar,LarissaPengubah jenis minyak 800 KVA, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Operasi pengubah tenggelam minyak

LarissaSemasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

LaredoSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor,LarissaQuotasi untuk pengubah tenggelam minyak,LarissaPengubah kuasa 4000kva, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


LarissaPenukar jenis kotak 100Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan



Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Kejujuran dan keuntungan bersamaBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


LarissaPenukar jenis kotak 100Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan



Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

standar kualitiJatuh perkara asing dan menghancurkan

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Larissa() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah

LarissaMaklumat produk lain
  • SvupskTekanan hidraulik paksi naikPelbagai penyesuaian dan penggunaan

    SvupskTekanan hidraulik paksi naikPelbagai penyesuaian dan penggunaan

  • HoumaJembatan naik kecil sederhanaMemupuk literasi saintifik industri

    HoumaJembatan naik kecil sederhanaMemupuk literasi saintifik industri

  • HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengelu

    HoumaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Memperkukuhkan kawalan proses dan mempromosikan pengelu

  • HoumaPlatform mengangkat alis aluminium bergerakApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

    HoumaPlatform mengangkat alis aluminium bergerakApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

  • LuccaPlatform penangkapan hidraulik 15 meterLaman web mana yang harus diikuti dalam bidang aplikasi

    LuccaPlatform penangkapan hidraulik 15 meterLaman web mana yang harus diikuti dalam bidang aplikasi

  • LuccaTekanan hidraulik paksi naik bimbitFungsi utama dan trend pembangunan

    LuccaTekanan hidraulik paksi naik bimbitFungsi utama dan trend pembangunan

  • AbundantJembatan naik mudahSebutharga

    AbundantJembatan naik mudahSebutharga

  • AbundantLift bimbit traktifPelbagai aplikasi

    AbundantLift bimbit traktifPelbagai aplikasi

  • segera:Peringatan: Maklumat LarissaPenukar jenis kotak 100Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan memberi anda LarissaPenukar jenis kotak 100Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan LarissaPenukar jenis kotak 100Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LarissaPenukar jenis kotak 100Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LarissaPenukar jenis kotak 100Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan. LarissaPenukar jenis kotak 100Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LarissaPenukar jenis kotak 100Langkah berjaga-jaga untuk penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!